Гібридна друк

Детальніше
1 Необмежена кольоровість. Велика насиченість і яскравість
2 Iдеальну повторюваність зображень при одному тиражі
3 Високу точність передачі зображень навіть тонких, або дрібних елементів
4 Виконання без зупинки багатомільйонних відбитків
Особливості використання

Особливості використання

Застосовуючи високореактівние фарби, компанія «Лунапак» довгі роки займає одну з лідируючих позицій серед організацій, що надають поліграфічні послуги. Даний вид друку вважається одним з найбільш популярних, так як використовувана фарба з рідкої перетворюється в тверду в лічені секунди. На поверхні матеріалу внаслідок гібридної друку не утворюється озон. Використовувати вироби, виконані описуваних способом, можна для доповнення або упаковки будь-яких видів продукції, в тому числі харчової.

До основних переваг гібридної друку слід віднести:

  • Спрощення вибіркового лакування. Даний спосіб друку відрізняється невисокою вартістю, що особливо важливо для оптових замовників.
  • Насичені кольори. Гібридна друк виглядає більш ефектно і яскраво.
  • Моментальне висихання фарби і, як наслідок, скорочення часу на виконання роботи.
  • Виключено отмариваніе. Чи не потрібно використовувати спеціальні порошки та інші засоби для очищення віддрукованих елементів.
  • Можливість застосування для обробки металізованого картону.

Використання гібридної друку в компанії «Лунапак» надає можливість розширити спектр послуг. У нас можна замовляти поліграфічні вироби, виконані в різних дизайнерських інтерпретаціях.

Варто зазначити, що використання високореактівние друку не впливає на екологію завдяки відсутності викидів несприятливих речовин в атмосферу під час затвердіння фарбувальних матеріалів і їх сушіння.

 

Для консультації
Напишіть нам

Залиште повідомлення і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом!

FAQ

▶ Що таке гібридний друк?

Гібридний друк – це один із методів друку, який виробляється матовими та глянсовими лаками одночасно.

▶ Де використовується гібридний друк?

Основне застосування гібридного друку використовується в поліграфічній продукції. Це рекламні матеріали, що потрапляють до рук кінцевого споживача — папки, обкладинки журналів, календарі, буклети.